Khamis, 25 November 2010

SELAMAT DATANG

ASSALAMUALAIKUM...
HBM OWNER ENTERPRISE
(CA0168328-A)

Selamat datang dan terima kaih kerana sudi menjenguk blog saya yang tak seberapa ini. Moga-moga blog ini dapat menjalinkan ukhwah dan mengikat tali silaturrahim antara kita tak kira agama, bangsa dan agama apatah lagi sesama Muslim dan moga menjadi salah satu wadah pembangunan ekonomi Islam. 

Dan semoga blog ini juga menjadi wadah buat saya memperbaiki diri saya menjadi lebih baik dan dapat menjadi hamba Allah yang diredhaiNya melalui perniagaan, seperti sabda baginda yang menerangkan 9/10 dari sumber rezeki itu datangnya dari perniagaan, yang penting perniagaan itu adalah perniagaan yang halal lagi baik.

Melalui blog ini, anda juga boleh melihat beberapa produk yang saya jual secara sampingan dan senarai produk ada dipaparkan pada tajuk di atas blog ini. Ada produk yang diproses dan di jual sendiri dan ada juga produk yang saya hanya menjadi pengedar bagi syarikat yang berkenaan.

Syarikat ini berpusat di Felda Chini Timur, Pekan, Pahang dimana premis kek & roti beroperasi.



KAEDAH JUALAN
Bagi produk yang diproses sendiri seperti produk makanan iaitu kek dan roti  jualan hanyalah dijalankan di premis yang disebutkan sahaja.


Bagi produk edaran yang lain, anda boleh membuat pembelian secara online melalui blog ini atau terus berurusan dengan saya di Putrajaya bagi mereka yang berada di kawasan berhampiran.

Maklumat Syarikat

Nama Syarikat
HBM Owner Enterprise

No. Pendaftaran Syarikat
CA0168328-A 

Alamat Ibu Pejabat
No. 2, Kedai Biro Ekonomi Felda Chini Timur Dua (2), 26690 Pekan, Pahang Darul Makmur.

Alamat Operasi Luar                  
D-T05-U03 Blok D, No.2 Jalan P5/7, Parcel 5R3, Presint 5, 62200 Putrajaya, W.P Putrajaya    
      
No. Tel
En. Hairul : 014-5154089
Pn. Nur Zuraihan : 019-9652575

Emel   
- hbmowner@yahoo.com
- own223@yahoo.com         


Terima kasih.



"JIHAD EKONOMI" 

Tiada ulasan: